Antakya Gastronomi Çarşısı’nda gerçekleşen programda Başkan Yapar’ın yanı sıra Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Antakya Kaymakamı Abdullah Akdaş, Hatay Valiliği İl Planlama ve Koordinasyon Müdürü Mustafa Örgüt, AK Parti Antakya İlçe Başkanı Mustafa Boyacıoğlu, MHP İl Başkanı Metin Taşçı ve protokol üyeleri yer aldı.

Başkan Yapar, coğrafi işaret başvurusu yapılan yöresel ürünleri inceleyerek, yöresel değerlerin tanıtılması ve korunması konusunda emeği geçen herkese teşekkür etti.
Programın ardından günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
HATAY (UHA) - ERKAN KARATAŞ
SON YAZILAR