Başkan Yapar, mesajında şu sözlere yer verdi; “Muharrem ayının manevi ikliminde idrak ettiğimiz Aşure Günü; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel sembollerinden biridir.
Farklı tatların aynı kazanda buluşarak eşsiz bir lezzete dönüşmesi gibi, milletimizi oluşturan tüm değerlerin birlik ve beraberlik içerisinde güçlenmesini temsil eden aşure geleneği; asırlardır toplumsal dayanışmamızı, yardımlaşma kültürümüzü ve gönül bağlarımızı canlı tutmaktadır.
Aşure Günü’nün; ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve esenlik getirmesini; birlik ve beraberliğimizin daim olmasına vesile olmasını Yüce Allah’tan niyaz ediyorum.
Bu duygu ve düşüncelerle tüm hemşehrilerimin ve aziz milletimizin Aşure Günü’nü tebrik ediyor, hayırlara vesile olmasını diliyorum.” dedi.
HATAY (UHA) - ERKAN KARATAŞ
SON YAZILAR